Holdt torsken til internasjonal topplassering!

Artikkelen er over 5 år gammel

Reklamefilmen til Lofotprodukt premiert i internasjonal kåring.

DEL

Epica er en internasjonal prisutdeling for en bunt kreative øvelser som for eksempel reklamefilmer, kampanjer, tv, print og bruk av sosiale medier. Formålet med kåringa er å løfte fram enestående kreativitet og for å hjelpe reklamebyråer, produksjonsselskaper og andre kreative bransjer å skaffe seg et navn uten for sitt eget lands grenser.

Les mer om The Epica Awards her.

Norske bidrag i kategorien reklamefilm dro heim til sammen 12 utmerkelser; 6 i sølv og 6 i bronse.

En av sølvvinnerne er kampanjen "Hold i torsken" laget for Lofotprodukt av byrået Try/Apt, som også fikk to andre sølvmedaljer for "Gutten som kunne fly" for Canal Digital og "Doktor" for Handelshøyskolen BI.

Reklamefilmen "Hold i torsken" er filmet i Lofoten og det er lokale skuespillere i alle rollene. Filmen bruker humor og en god dose sjarm som tydeligvis også går heim hos seere utenfor landets grenser også.

I fjor fikk norske bidrag 4 gull, 5 sølv og 1 bronse.

SE FILMEN HER: Hold i torsken!

LES OGSÅ: Null kroner til Lofoten-torsk

Artikkeltags