Månedens sølvfisk til "Hold i torsken"

Artikkelen er over 4 år gammel
DEL

Kreativt forum melder på sine nettsider at årets første Sølvfisk går til TRY/Apt og Lofotprodukt.

Dette for deres kampanje rundt "Hold i torsken".

På sine nettsider forklarer TV2 hva Sølvfisken er: "Hver måned kåres en Sølvfisk-vinner. Vinneren blir nominert til avstemming for årets Gullfisk, som finner sted på TV 2 påfølgende år. Her er det publikum som avgjør ved å stemme på sin favoritt. Prisutdelingen finner sted hvert år i januar/februar og går som et TV program".

Og årets første sølvfisk gikk altså til Lofotprodukts reklame rundt "Hold i torsken".

Dette sier juryen om reklamen:

«En nyskapende, morsom og relevant film fra Lofotprodukt. Humoren kjenner vi igjen i Norge fra Monty Python, Kirkvaag & Co og Eia, og her fungerer det godt i reklame også.

Godt gjort å sitte i Oslo å lage reklame som også treffer nordlendingene. Dramatiseringen av produktfordelene fungerer godt og filmen vokser etter flere visninger.»

Les også:

Hold i torsken, baby!

Har laget en egen Hold i torsken-app

Hederspris til Hold i torsken

Artikkeltags