Lofoten Arctic Water har vunnet ny pris: – Kjempeartig for oss!

Fornøyd: Peder A. Skeistrand er administrerende direktør i Lofoten Arctic Water og fornøyd med ny pris.

Fornøyd: Peder A. Skeistrand er administrerende direktør i Lofoten Arctic Water og fornøyd med ny pris. Foto:

Artikkelen er over 1 år gammel
DEL

Lofoten Arctic Water har vunnet kategorien for «The Best Packaging/Label Design» på Zenith Global Bottled Awards. I år ble prisutdelingen arrangert i Evian i Frankrike, og dette er andre året på rad at lofotbedriften stikker av med seieren i denne kategorien.

Administrerende direktør i Lofoten Arctic Water, Peder A. Skeistrand, forteller at å vinne slike priser skaper et godt fundament for veien videre.

– Dette er kjempeartig for oss, og det viser at noen syns at designet er fint. Vi har også vært finalist i «Best Tasting Still Water» i tre år på rad nå, og det synes vi er kjempespennende, sier Skeistrand til Lofotposten.

I ei pressemelding forklarer Lofoten Arctic Water at de var i konkurranse med over 90 bidrag fra 20 land.

– Som ny aktør i markedet for Premium vann kunne vi ikke ha ønsket oss en bedre start. Etter 10 års hardt arbeid er vi nå klare til å komme inn på markedet og har allerede signert større distribusjonkontrakter i utlandet, sier Skeistrand.

Lofoten Arctic Water AS er merkevareeier og produsent av Lofoten Arctic Water. I disse dager er selskapet i full gang med å bygge ny fabrikk på Gravdal.

– Det har gått fort, og nå er vi i sluttfasen. Vi har fått alle maskinene, og håper på åpning i løpet av november, sier Skeistrand.

Artikkeltags