Se så glad Marion blir for prestisjeprisen!

Tatt på senga: Marion Frantzen blir skikkelig tatt på senga av prisen. Kaisla Saastamoinen (t.v.) og Kristian Nashoug fra Destination Lofoten forteller.

Tatt på senga: Marion Frantzen blir skikkelig tatt på senga av prisen. Kaisla Saastamoinen (t.v.) og Kristian Nashoug fra Destination Lofoten forteller.

Artikkelen er over 3 år gammel

– Nei, ka i hælvete! Tommy Olsen og Marion Frantzen på Unstad Arctic Surf er sommeren servicehelter i Lofoten.

DEL

– Nå ble jeg veldig tatt på senga, sier Marion Frantzen ved Unstad Arctic Surf, idet Kristian Nashoug fra Destination Lofoten og Kaisla Saastamoinen fra HSMAI Europa overrasker med servicepris.

Hun summer seg raskt.

– Dette er kjempeartig. We really appreciate it. It's supercool, sier hun.

– Unstad Arctic Surf er kåret til sommerens servicehelt i Lofoten, forteller Saastamoinen i organisasjonen HSMAI – Hospitality Sales and Marketing Association International.

Se video fra overrekkelsen nederst i saken!

Lever av god service

Formålet med prisen «Fans of Good Service», er todelt.

– På den ene siden ønsker vi å styrke servicetilbyderenes bevissthet om viktigheten av å betrakte selve servicen som en del av produktet. Dernest har vi et oppriktig ønske om å løfte og viser fram de mange serviceheltene, sier Benedikte Gilroy Bøgh, prosjektleder for Fans of Good Service i en pressemelding.

Overraskelse: Marion Frantzen og Tommy Olsen blir overrasket med servicepris fra Fans of Good Service, ved Kaisla Saastamoinen (t.h.). Kristian Nashoug fra Destination Lofoten (t.v.) overrekker den glade beskjeden. Foto: Lise Fagerbakk

Overraskelse: Marion Frantzen og Tommy Olsen blir overrasket med servicepris fra Fans of Good Service, ved Kaisla Saastamoinen (t.h.). Kristian Nashoug fra Destination Lofoten (t.v.) overrekker den glade beskjeden. Foto: Lise Fagerbakk

Her har Unstad Arctic Surf utmerket seg. Dermed pris.

– Vi ser dere får gjester og surfere tilbake igjen og igjen. Dere byr på dere selv. Det er mange faktorer som spiller inn, sier Kristian Nashoug i Destination Lofoten, bidragsyter til kåringen.

Olsen bekrefter at service opptar dem.

– Det er service vi til syvende og sist lever av, sier han

Gjengangere

Mange gjester kommer tilbake.

– Vi har veldig mange som kommer igjen. Ikke bare i noen år, men noen kommer hvert år i ti år, sier Frantzen.

Og ikke bare surfere.

– Vi har bobilturister hvert år, forteller hun.

Paret vil ikke ta til seg honnøren alene.

– Det er ikke bare meg og Marion her. Vi har mange som hjelper oss, og mange ansatte. På det meste er vi oppe i 13 personer her. Vi prøver bare å gi god service, sier de to.

Les også: Vil finne midlertidige løsninger for WC-behovet på Unstad

Les også: -Vi er nok blitt kjente figurer i det internasjonale surfmiljøet

Les også: Sjekk hva HKH kronprins Haakon svarer på spørsmål om sin drømmeferie

Send inn tekst og bilder «

Lofotposten vil fortelle om smått og stort i Lofoten, men vi rekker ikke over alt. Har vi gått glipp av noe? Du kan bidra her!

Artikkeltags