Ny rådgiver i Lofotposten

Ser fremover: Markedssjef Christine Johansen Husjord og markedsrådgiver Geir Ove Johnsen.Foto: Kristian Rothli

Ser fremover: Markedssjef Christine Johansen Husjord og markedsrådgiver Geir Ove Johnsen.Foto: Kristian Rothli

Artikkelen er over 4 år gammel

– Jeg ser frem til å jobbe med et kjempespennende marked. Det var en av drivkreftene bak at jeg søkte meg til Lofotposten.

DEL

Det sier Lofotpostens ferskeste medarbeider på marked, Geir Ove Johnsen (32).

Johnsen startet sitt virke i markedsbransjen for tre år siden i Vesterålen Online. Det ble en suksess.

– Jeg trivdes veldig godt, og kundene trivdes godt med meg. Jeg prøver å være en rådgiver som tenker på kundens beste. Det har fungert veldig godt, sier han.

– Da Lofotposten søkte etter folk så jeg på stillingen som veldig spennende og aktuell. Lofoten er en region som yrer av spennende muligheter. Det er også en utvikling i bedriftsmarkedet som er veldig interessant og som jeg ønsker å ta del i, sier Johnsen, som opprinnelig er fra Tana, men bor på Melbu med sin samboer og to barn.

– Jeg pendler til og fra jobb i Svolvær. Det er en spennende jobb, og da må man ofre litt, smiler Johnsen.

Markedssjef Christine Johansen Husjord er også tilbake i jobb etter å ha vært i permisjon.

– I tillegg til Geir Ove begynte Marit Sirnes hos oss 1. desember. Det er mye som skal følges opp, og vi har mange planer fremover, sier Husjord, og nevner blant annet innholdsmarkedsføring.

– Nå er vi tre rådgivere på jobb. Det er veldig positivt. Vår kundeoppfølging har dessverre ikke vært like god som vi ønsker ettersom vi har vært få folk. Nå skal vi som team brette opp ermene og ivareta våre kunders interesser på best mulig måte.

Artikkeltags