Til info: Templates velges når man starter et nytt prosjekt via sitt EGET Team og workspace. Det er veldig viktig at man IKKE åpner templaten og begynner å redigere denne direkte fra TEMPLATE-området i Vev.

Denne seksjonen fjernes deretter.

Tekst til header

Kundens Navn


Vil du jobbe med salg og markedsføring i Lofotens største avis?

Lofotposten søker en engasjert kollega som har lyst til å være med på å løfte Team Lofoten til nye høyder.

Lofotposten har eksistert siden 1896, siden den gang har det skjedd store endringer. Det som opprinnelig var en papiravis er nå et mediehus som fungerer som en totalleverandør for bedrifter som har et kommunikasjonsbehov.

Som medierådgiver går jobben din ut på å hjelpe lokale bedrifter å skape sterke, effektive og synlige kampanjer.

– Det beste med jobben min er å hjelpe kunder med å nå sine mål, enten det er snakk om å skaffe flere kunder i butikk, selge flere produkter eller bygge deres merkevare, sier salgssjef i Lofotposten, Christine Johansen Husjord.

Hun startet som medierådgiver i Lofotposten våren 2012 og ble så salgssjef på høsten i 2013. Nettverksbygging er en stor del av jobben, og det brukes mye tid ute sammen med kunder, enten det er store eller små prosjekter. 

– Gjennom jobben blir man kjent med næringslivet i hele Lofoten. Lofoten er et fantastisk øyrike med varierte muligheter til alt fra friluft- til kulturinteresse. I tillegg til et stort næringsliv i stadig utvikling, sier Johansen Husjord.


Annonsørinnhold fra:


SAMARBEID: Som medierådigver i Lofotposten samarbeider du tett med dine kolleger.

Amedia - Norges største utgiver av lokale medier

De som jobber i Team Lofoten har varierte arbeidsoppgaver og har frihet til å løse dem slik de gjør det best. Jobben krever at du har forretningsforståelse og at du holder deg oppdatert på markedstrender. Som medierådgiver i Team Lofoten blir du en del av det landsdekkende nettverket i Amedia som bidrar til at du til enhver tid er oppdatert på trender og endringer i markedet.

– Som en del av Amedia har vi ikke bare kollegaer i Lofoten, men i hele landet. Vi sparrer med hverandre og lærer ting på tvers av byer, som er helt topp, forteller Johansen Husjord.

Ett team

Markedsavdelingen i Lofoten er satt sammen av Lofotposten og Lofot-Tidende sine markedsavdelinger, som med sine fire medierådgivere utgjør Team Lofoten. I teamet jobber vi for å oppnå salgsmål både for Lofotposten og Lofot-Tidende. Her diskuteres det, samarbeides og planlegges hva som er best for kundene.

– Vi søker nå etter en motivert person som ønsker å bli en del av et tradisjonsrikt og nytenkende salgsmiljø og som kan bidra til at vi løfter Team Lofoten til nye høyder!


LOFOTPOSTEN: Søk jobb i Lofotposten og bli en

del av denne gjengen.